Shop Mobile More Submit  Join Login
Pouty Pan by Theelfinartist Pouty Pan by Theelfinartist
TaDah! First photo from my little camping trip with the family. I had so much fun cosplaying Peter Pan. Truely a dream come true in so many different ways. Peter has been on my list of characters I've wanted to cosplay since I started back in 2009.
I also had a sweet surprise from a group of little girls while wearing this costume too. :') I'll talk about that somewhere else though.... AH MAN WHAT MEMORIES.  ♥

I was planning on posting a really happy spirited Peter photo, but I just love pouty Peter so much! ^^ He's adorable. 
Love my little leader of the lost boys. <3

Peter Pan cosplayed by: *Theelfinartist

Related Photos:
Add a Comment:
 
:iconlupielupus:
LupieLupus Featured By Owner Jul 17, 2014
whered you get the wig? I have the hat done but I dont know where to find a good wig to use.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 22, 2014
I purchased my wig from Arda-wigs.com!
They have a fantastic selection of great quality wigs to choose from. :')
Reply
:iconwulfsista:
Wulfsista Featured By Owner Aug 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
WTF, itīs Peter Pan XD
One of my favourite Disney-Movies when Iwas a Child and it still is!I love this Cos :heart:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Aug 5, 2013
Same here! :') Thanks~
Reply
:iconlxxnaminexxl:
lxxNaminexxl Featured By Owner Jul 24, 2013
You are sooo lucky! You just have that face so you can cosplay as and look exactly like all the good people >w<
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 28, 2013
Oh my, oh  my! Thank you so much, I'm so flattered to hear you say so! ;A;
Reply
:icon300rupees:
300rupees Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist General Artist
PETAH?!
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 28, 2013
:iconpeter-panplz:
YUS??
Reply
:iconsupersonic096:
SuperSonic096 Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Artist
I'm surprised by how similar you look to the original character!  It's pretty cool!

What's the matter, Peter?  You seem pretty darn ticked off.  Something happen between you and Tinker Bell, or does your face still hurt from Terra smashing it in "Kingdom Hearts: Birth by Sleep"?
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 28, 2013
Thank you kindly!! :'D That's a HUGE compliment.

HAHA, All of the above. xD
Reply
:iconsupersonic096:
SuperSonic096 Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Artist
Yeah, those are some good reasons to be frustrated.  Never stop cosplaying!  You're perfect at it!
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 28, 2013
haha.
thank you so much!! <3 <3 <3 I'll do my best!
Reply
:iconpaulcellx:
Paulcellx Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL! You look like Peter Pan over here indeed! :meow: I just love your cosplay! I wish i could be peter pan or liv eon his world, at least once. :meow:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 21, 2013
Thanks so much!!
I wish I could live in Neverland too. XD
Reply
:iconsolacebeneathsilence:
Why isn't Pan pouting all the time...? xD Lovely look on your face there. I appreciate cosplayers that can act a character, not just dress up as one.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 21, 2013
MY THOUGHTS EXACTLY! haha.
Thanks you, that means so much to me :)
Reply
:icondreamer-of-magic:
Dreamer-of-Magic Featured By Owner Jul 11, 2013   General Artist
:love: This is great
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 12, 2013
Thank you! :'D
Reply
:icondreamer-of-magic:
Dreamer-of-Magic Featured By Owner Jul 12, 2013   General Artist
:) Welcome!
Reply
:iconchalktwins:
ChalkTwins Featured By Owner Jul 10, 2013  Professional Traditional Artist
Haha, you make an excellent Pan and this is an excellent pose for him! This picture captures how much of a brat he could be.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 12, 2013
Thank you so much!
I like being bratty Peter from time to time. ;) Or Pouty Pan. haha.
Reply
:iconchalktwins:
ChalkTwins Featured By Owner Jul 13, 2013  Professional Traditional Artist
:D Pan captures the essence of a child so well...and how cruel children can often be. I think that's why we were always more fans of Hook. :blush:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 15, 2013
LOL. You know, you're right. But I still love him. xD
ALTHOUGH, I've never disliked Hook either... ;) Gotta love those pirates.
Reply
:iconchalktwins:
ChalkTwins Featured By Owner Jul 18, 2013  Professional Traditional Artist
Haha, pirates are good at any age I think. ^_^ This makes me want to rewatch Peter Pan! I haven't seen it in quite a while.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 21, 2013
I AGREE. XD
Haha, and same here, I want to see it again soon.
Reply
:iconfennecriku:
FennecRiku Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Why hello peter, would you mind taking me with you to Neverland?

Oh this scowl. This scowl is so wonderfully perfect. D8
Your costume is so nice too! I really love the fabric you chose, an can I just say how much I love those shoes? Gah! I wish I could see this myself, your just so perfect for peter, Your is perfect! xD
<33333
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 12, 2013
Got a sense of adventure? Wanna fight pirates? It's second star to the right and straight on 'till morning! ;') All it takes is faith, trust, and pixie dust! ~~ :star:

Haha, thanks so much though. C: That makes me so happy to hear! I'm just so flattered. So, so flattered! <3333
Reply
:iconpantyshotapproved:
PantyShotApproved Featured By Owner Jul 2, 2013
100% the best peter Pan I've ever seen.

Work at Disneyland please.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 3, 2013
GOOD GRACIOUS. THANK YOU.
It is my dream. D: But they wouldn't let me play Pan if I did work at Disney. :(
Reply
:iconpantyshotapproved:
PantyShotApproved Featured By Owner Jul 4, 2013
SCREW GENDER! YOU'RE PERFECT!
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 8, 2013
;A; WAH. YOU . THANK YOU.
Reply
:iconvandorwolf:
VandorWolf Featured By Owner Jul 1, 2013
:omg: HOW ARE YOU SO PERFECT? This is adorable! Fantastic! You look just like him! Wow. This is my new favourite cosplay of yours! :clap:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 1, 2013
Ah, Thank you so much! ♥ (Out of curiosity, what was your favorite before?) Peter is a special character to me, so that means alot! I'm still looking for my fairy companion and Indian princess by the way, if you're ever interested. ;)
Reply
:iconvandorwolf:
VandorWolf Featured By Owner Jul 1, 2013
Haha, well I don't look like an Indian princess even though I'm First Nations XD But I am always up for being Tink!

And it was Riku and Link :heart: But all your costumes are fantastic!
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 2, 2013
Lol, touche.
But girl, I don't look like an Indian prince and I'm still going to cosplay Prince Soma. xD
Anyways, yeah, just let me know if there's a time/place you'd ever be up for cosplaying Tink with me~

Ah, I see! Thanks~ Those are some of my favorites to wear too. :D
Reply
:iconyurijojo:
YuriJojo Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
How cute :heart:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 28, 2013
Thanks! ^^
Reply
:iconyurijojo:
YuriJojo Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're welcome :D
Reply
:iconshannonandklara:
Shannonandklara Featured By Owner Jun 26, 2013
second star to the right and straight on till morning XD

you make such a cute and perfect peter. great pout, it fits so well.
any plans to do the other characters? or get some else to do them with you? like wendy or tink?
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 28, 2013
Yup! All you need is a little faith, trust, and pixie dust! ♥

Ah, man, and thank you so much. ♥ Peter was one of my dream cosplays.
And yes! *kaleso is going to be my Wendy next week. :') As for Tink, I still haven't captured my trusty fairy yet. ;)
Reply
:iconshannonandklara:
Shannonandklara Featured By Owner Jun 29, 2013
cool, I bet *kaleso will make a totes cute wendy.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 29, 2013
My thoughts exactly!! She doesn't show me any progress shots when she's making her costumes so I'm left in the dark until the day that we wear the cosplay. And then I just about die because she looks so amazing and I had no time to prepare for my reaction. xD Pretty much don't know what to do with myself for the next thirty minutes after the initial shock. ha!
Reply
:iconshannonandklara:
Shannonandklara Featured By Owner Jul 1, 2013
wow, thats quite the impression she makes XD
her costumes are pretty awesome and she does look cute in them.
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jul 1, 2013
Haha, well I might just be crazy, but when she goes from looking like my best friend one minute to one of our favorite characters in the next it just gets me excited. xD LOL.
Reply
:iconvaldrein:
Valdrein Featured By Owner Jun 26, 2013  Student Artisan Crafter
GAW!
You look so good D: <3
Take your perfect Peter face and get out!
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 28, 2013
LSKDFJ:SDF, Thank you. D;
BUT GWAHH. FINE. I'll just take my fairy and fly away then! Come on Tink, we're leaving.
No second star to the right for you young lady! ;') <3
Reply
:iconkaleso:
kaleso Featured By Owner Jun 25, 2013
:iconpusheenyayplz: ZOMYGOSH PETER!!! 8'D YOU ARE PERFECT! This photo is really great, everything about it! :'D ONE DAY, WHEN THE CORE OF THE PLANET TILTS, (OR SOMETHING SCIENTIFIC-SOUNDING IDK), YOU WILL BE ALLOWED TO AUDITION TO BE PETER PAN AT DISNEYLAND AND THEY WILL HIRE YOU ON THE SPOT! ^o^ Hehehe. Maybe they'd hire you at Disneyland Tokyo. ;'D Haha, a person can dream! ❤

You look so adorable here! I love your Peter cosplay! :huggle:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 26, 2013

AHGLF;LAKFLKJASDF, THANKYOU!!!!
But oh my word oh my word. *A* Yes, when the core of the planet tilts and everything. It will be beautiful. LOL but wow, Disneyland Tokyo! Think i'd have to speak Japanese fluently?

Thanks again, I appreciate it! ♥ :glomp:
Reply
:iconkaleso:
kaleso Featured By Owner Jun 28, 2013
OF COURSE, OF COURSE!~ You're very welcome! ^o^

LOL. Yup, yup. My imagination ran a little wild there. But anything is possible, right?!?! Haha. Ah, true though, it would certainly help to be fluent in Japanese...! XD Or you could just memorize a list of Peter Pan-ish sentences in Japanese. X'D Heheh.

:huggle:
Reply
:icontheelfinartist:
Theelfinartist Featured By Owner Jun 28, 2013


Haha! But I like it when your imagination runs wild. :') I think it's a healthy thing to dream big!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 23, 2013
Image Size
3.0 MB
Resolution
2848×4288
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,496
Favourites
255 (who?)
Comments
78

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D5000
Shutter Speed
10/6400 second
Aperture
F/5.6
Focal Length
55 mm
ISO Speed
640
Date Taken
Jun 18, 2013, 9:50:06 PM
Software
Adobe Photoshop Elements 8.0 Windows
×